На всіх етапах розвитку навчального закладу головним завданням було і залишається підвищення рівня професійної майстерності педагогів. Педагог Дрогобицького професійного політехнічного ліцею - це спеціаліст, який може оновлювати, вдосконалювати зміст своєї діяльності. Впоратися з цим завданням можна тільки за умови добре організованої та спланованої роботи предметних циклових комісій, оскільки в системі роботи циклової комісії одним з провідних напрямів її діяльності є підвищення педагогічної майстерності педагога без відриву від основного місця роботи. Вдосконалення професійної майстерності є одночасно серйозним поштовхом до самоосвіти та умовою успішної, творчої праці.
Роботу циклових комісій ми розглядаємо як головну форму науково - методичної роботи. Керує роботою циклової комісії голова, якого обрано членами комісії.
До складу методичного об’єднання класних керівників входять усі куратори академічних груп, заступник директора з виховної роботи, психолог. Зміст роботи цієї групи – інформація про форми і методи виховної роботи, про сучасні технології виховання, ознайомлення з досвідом роботи колег, надання практичної допомоги при підготовці до проведення виховних заходів.
У зв'язку з об'єктивною різницею у рівні професійної компетенції та з метою зниження розриву у рівнях методичної майстерності у рамках засідань груп підвищення педагогічної майстерності передбачено функціонування динамічних груп: „Школа педагогічної майстерності", „Школа молодого викладача», «Школа передового виробничого досвіду», «Школа молодого майстра». Робота з кожною групою по вирішенню окремих питань організовується диференційовано.
До Школи педагогічної майстерності входять педагоги, які бажають і вміють працювати творчо.До змісту роботи цієї групи входить надання інформації про сучасні технології навчання та виховання; пропагування педагогічних ідей та інновацій; ознайомлення з творчими доробками колег; ознайомлення з матеріалами методичних видань,проведення відкритих уроків, виховних заходів, їх аналіз тощо. Членами цієї творчої групи є викладачі з вищою кваліфікаційною категорією, педагогічними званнями.
Важлива роль у системі методичної роботи відводиться викладачам - початківцям. Вони найбільше потребують методичної допомоги. Планування та організація методичної допомоги на діагностичній основі є одним з резервів підвищення її результативності. Такий підхід забезпечує знання проблеми кожного викладача, встановлює загальну картину щодо труднощів у професійній діяльності. У підсумку це дозволяє визначити, якої методичної допомоги найбільше потребують молоді педагоги.
Мета роботи: створювати умови для якісного освітньо-кваліфікаційного забезпечення навчально - виховного процесу; здійснювати керівництво діяльності педагогічних працівників; створювати умови для становлення педагогічної майстерності, безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації, підвищення рівня педагогічної компетенції.
Школа передового виробничого досвіду передбачає вдосконалення професійної компетентності майстрів виробничого навчання. Її відвідують майстри виробничого навчання, студенти випускних курсів - майбутні майстри виробничого навчання. Заняття проводять майстри виробничого навчання, що мають педагогічні звання.
До Школи молодого майстра входять майстри виробничого навчання, що розпочали свою трудову діяльність, студенти випускних курсів, що виходять на технологічну практику. Змістом роботи цієї групи є надання практичної допомоги молодим колегам в професійному становленні. Заняття проводять майстри виробничого навчання, що мають найвищий кваліфікаційний розряд.